BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 4, 2011

Post pertama pada tahun ini

dah lama aku tak post kat blog ni..nsib la dlm internet ja, klau buku dah berhabuk ni. apa luahan aku ea kali ni. em, dah 2 sem masuk degree ni, rasa banyak sangat pengalaman yang aku dapat dapat meniti alam guru pelatih ni. kadang-kadang rasa bosan jugak jadi cikgu ni, dah la kerja banyak. persepsi dulu dengan sekarang lain pulak. belajar semua benda, tah apa2 pun aku rasa. buat pun benda yang mengarut-mengarut. bagi pandangan aku la. mungkin bagi orang lain, depa suka. tapi aku bukan jenis orang aktif. tu pasai tak suka kalau kena buat benda-benda yang tak pernah aku buat dan aku bayangkan sebelum ni aku akan buat benda tu. tapi last-last berlaku jugak benda tu, mulut dan hati ja memberontak. anggota badan buat jugak. nak kata terpaksa, lebih kurang la. untuk mendapatkan susuatu pengalaman, memang perlu dipaksa. ini fakta. tapi camnapun insyaAllah akan aku jalankan tanggungjawab aku dengan sebaiknya.

0 comments: