BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 14, 2009

membeli-belah


sejak balik cuti, aku banyak kali keluar..keluar ke pekan sg petani yang membangun itu.
tempat yang aku lawati adalah centre square, lagenda height, sp plaza giant & tesco. asyik ulang alik antara tempat2 ni ja..
emm, macam2 dah aku terbeli..susah la bila musim YES (Year End Sale) ni.
kalau bukan aku yang nak g, kakak aku lak ajak, tak pun ayah aku yang ajak..huhu
bukan pa, kat umah ni, memang aku yang jadi driver, walau ke mana pun pergi..so, macam mana pun, aku akan pergi gak tempat2 bahaya ni.
setakat ni, macam2 baju dah beli, baju tshirt 1 helai, jubah 2 helai, sliper 2 pasang, tudung..emm, segan lah nak tulis, lebih kurang ** helai..hehe
then, makanan tidak dilupakan..fish finger~em, cedap2..pas tu, biskut lexus muncyies kegemaranku, me kering sbb senang bile lapar goreng me je..tapi bahan2 nye kena ade la dlm freez tu..yg lain, yogourt, air yogourt..em ape lagi ea..makanan untuk isi perut ni la ketika tak tau buat ape..huhu

baru-baru ni keluar dengan syikin..dia la member yang paling rapat dengan aku sejak abes spm..kalau nak ajak kuar shoping memang senang ajak dia. lagipun memang 1 kepala..
padahal dulu waktu kat skola, waktu awal form 4, aku tak berapa suka kat dia..ada la sebab2 nya kan..tapi, rupanya2 nya, dia lah yang paling aku rapat sampai sekarang..

petik dari ayat dlm surah al baqarah:216
"...dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."


emm..sepanjang cuti ni, aku jumpa syikin je..member lain, belum ketemu lagi..rindu la kat hampa semua..

2 comments:

ad said...

waahhh wanie...shopping sakan nmpak...
hik3....

waNie™ said...

hehe..biase je..:p